Onderhoud & Support

WATT Fietsen zijn slim en minimalistisch ontworpen. Geen toeters en bellen dus. Vrijwel alle onderdelen zijn standaard en op elke hoek van de straat te verkrijgen. Zelf onderhoud aan je e-bike plegen, is hierdoor lekker eenvoudig. Heb je toch een specifiek onderdeel nodig? Zoals een nieuwe accu. Dan bestel je die makkelijk bij ons online. Voor reparaties kun je ook gewoon contact opnemen met onze werkplaats of een van onze servicepunten

Servicepunten

Voor onderhoud op je e-bike kun je ook altijd bij een van onze servicepunten terecht. Deze specialisten weten alle ins- en outs van de WATT fiets en hebben onderdelen op voorraad. Wel zo makkelijk. Je kunt terecht in:

  • Amsterdam CoolElectric, Vijzelgracht 7, 1017HM Amsterdam
  • Haarlem FietsFixHaarlem, Zijlstraat 6, 2011 TN Haarlem
  • Heemskerk Lijnbaan 21-K, 1969 NB Heemskerk
  • Breda De Fietsfabriek Generaal Maczekstraat 10, 4818 BW Breda
  • Utrecht Dr.Velo Croeselaan 183, 3521 BM Utrecht
  • Meppel L'Hirondelle Bike Shop Zuideinde 3, 7941 GA Meppel
  • Rotterdam E-Bike Masters, Halfrond 88, 3071 PP Rotterdam
  • Rotterdam Simple Bike Store, Rochussenstraat 3A, 3015 EA Rotterdam
  • Den Haag E-Bike Masters, Laan van Nieuw Oost-Indië 100, 2593 BZ Den Haag
  • Groningen, Fietsje, A-Kerkhof 18, 9711 JB Groningen

Mobiel werkplaats

Heb je een probleem met je fiets en woon je te ver van een servicepunt, neem dan contact op met onze werkplaats. Dat kan via de chat of een e-mail naar werkplaats@wattfietsen.nl. Samen zoeken we dan de beste oplossing voor jouw probleem. We zijn uitgerust met een volledige servicebus om je thuis ter plekke van dienst te kunnen zijn. 

Zelf doen met hulp van montage video's

Mocht je zelf je batterij willen vervangen, een voorrekje willen plaatsen of je fiets in elkaar zetten? Volg dan de stappen in de montagevideo's

 

Garantie

Op onze fietsen geven wij 2 jaar fabrieksgarantie op materiaal- en constructiefouten van het frame en de elektrische onderdelen. Op de batterij leveren wij 2 jaar garantie of 500 laadcycli. De garantie is niet overdraagbaar en vervalt als de fiets overgaat naar een volgende eigenaar. Kosten voor montage zijn voor rekening van de eigenaar. Je factuur is tevens je garantiebewijs. De volgende componenten, onderdelen en feiten zijn van deze garantie uitgesloten of leiden tot een uitsluiting van de garantie:

  • Schade als gevolg van normale slijtage.
  • Schade als gevolg van weersomstandigheden 
  • Onjuist onderhoud en schade als gevolg van verkeerde reinigingsproducten, gereedschap zoals hogedrukreinigers enz.
  • Onderdelen of accessoires die niet origineel door WATT Mobility zijn geleverd of vervangen.
  • Verslijtbare onderdelen zoals kogellagers, glijlagers, lagerbouten en lagerschroeven, banden, remblokjes enz.
  • Wanneer de fiets technisch aangepast wordt zonder goedkeuring van WATT Mobility.
  • Gevolgschade
  • Oneigenlijk gebruik van de fiets
  • Gevolgen van een val of aanrijding 
  • Commercieel verhuur of gebuikt voor andere doeleinden dan voor eigen gebruik. 

Artikel ruilen

Indien je artikelen wenst te ruilen adviseren wij je de artikelen te retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen op de website. Zo zie je gelijk of het gewenste artikel nog beschikbaar is. Als je een nieuwe bestelling plaatst, hou er dan rekening mee dat je voor deze bestelling een nieuwe factuur en bestelbevestiging ontvangt. Bewaar deze nieuwe factuur goed, dit is tevens je garantiebewijs.

Klachten

Indien je een klacht hebt met betrekking tot je bestelling, dan geldt hiervoor de volgende procedure.

  • Stuur ons een email: wattsup@wattfietsen.nl. Voegt tevens een kopie van je factuur bij en een duidelijke omschrijving van de klacht.
  • Onze klantenservice neemt je klacht zo spoedig mogelijk in behandeling en zal hierover contact met je opnemen.
  • Indien je klacht terecht is zal onze klantenservice je een passende oplossing aanbieden.
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »