Zakelijk

Bij WATT werken we met een selectief dealerbeleid. Voor ons staat onze klant voorop en we willen daarom een hechte partnerships aangaan met een beperkt aantal dealers, verspreid over Nederland. Wij noemen onze dealers servicepunten waar klanten terecht kunnen voor onderhoud en om een testrit te maken.

 

In- en verkoop

Dealers verdienen bij ons aan winkelverkopen en aan bestellingen die bij ons online geplaatst worden. Wij houden de online prijs gelijk aan de retail prijs en werven actief klanten om een testrit te komen maken bij een van onze servicepunten.  

Winkel verkopen: Je krijgt van ons een WATT fiets om te etaleren. Wij werven actief klanten om bij jou in de winkel een testrit te komen maken. Bij een verkoop in de winkel kun je zelf afspraken maken over de levering en kosten voor het rij-klaar maken. Je bestelt vervolgens de fiets via de www.zakelijk.wattfietsen.nl. De fiets wordt normaliter binnen een dag bezorg. De inkooprijs en marges staan in de onderstaande tabel. Ook voor bijpassende accessoires kun je bij ons terecht, maar je kunt natuurlijk ook je eigen accessoires meeverkopen en monteren.

De eerste fiets krijg je van ons op basis van bruikleen. De fiets blijft eigendom van WATT Mobility B.V. Wil je ook de andere modellen etaleren, dan kun je deze vanzelfsprekend op voorraad nemen. 

Online kick back: Niet alle klanten zullen direct overgaan tot een aankoop in de winkel. Geef dan onze folder mee en noteer jouw unieke winkel-code op de achterkant. Met deze code betaalt de klant geen verzendkosten. Voor bestellingen die gedaan worden met jouw unieke winkel-code krijg je een kick-back-fee. Deel de code dus zoveel mogelijk met je klanten, zowel in de winkel als online. 

 

Onderhoud 

WATT Fietsen zijn slim en minimalistisch ontworpen. Geen toeters en bellen dus. Vrijwel alle onderdelen zijn standaard. Specifieke onderdelen kun je online bestellen. Denk daarbij aan een nieuwe accu, nieuw achterwiel inclusief motor en bedrading. 

Artikel ruilen: Indien je artikelen wenst te ruilen adviseren wij je de artikelen te retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen. Zo zie je gelijk of het gewenste artikel nog beschikbaar is. Als je een nieuwe bestelling plaatst, hou er dan rekening mee dat je voor deze bestelling een nieuwe factuur en bestelbevestiging ontvangt. 

 

Wordt ook een WATT Servicepunt

Wil jij een ook WATT servicepunt worden? Vul vrijblijvend het aanvraagformulier in of registreer je hier. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »