Onderhoudsabonnement

Om optimaal van je nieuwe fiets te kunnen genieten is het belangrijk om je fiets goed te onderhouden. Dat kan bij een servicepunt of gewoon bij jou thuis. WATT Mobility werkt daarvoor samen met Get Bike Service. Zij hebben een landelijk dekkende fietsreparatiedienst en komen met hun opgeleide mecaniciens op afspraak bij je thuis. De services bevatten reistijd en reiskosten van mecaniciens en de servicekosten en de vervanging van materialen die onder de garantie vallen. 

Een jaarabonnement van Get Bike Service verzekert je van:

  • Een servicebeurt voor je nieuwe fiets na drie maanden
  • Een jaarlijkse check-up
  • Reparaties aan huis zonder voorrijkosten.

Een abonnement sluit je eenvoudig online af bij de aankoop van je WATT. Je krijgt vervolgens van Get Bike Service een welkomspakket thuis gestuurd. Het abonnement ga je aan voor 12 maanden en is daarna jaarlijks opzegbaar.

Wil je geen maandabonnement maar wel gebruik maken van reparaties aan huis, dan kan dat natuurlijk ook. Je kunt eenvoudig telefonisch of via de chat een afspraak maken. Get Bike Service komt dan bij je thuis om je fiets te repareren. Meestal is dat in een uurtje gepiept en betaal je slecht €79. 

Kijk voor meer informatie op Get Bike Service