Verzenden & retourneren

We bezorgen je fiets rijklaar bij je thuis

Een fiets koop je niet zomaar. En online bestellen is wellicht nog spannender. Daarom vinden wij dat je de fiets moet kunnen uitproberen. De fiets wordt volledig rijklaar inclusief alle accessoires door ons bij je thuis afgeleverd. Je kunt de fiets dan op je gemak bekijken, proberen en ervaren. Blij met je fiets? Top! Is de fiets toch niet wat je ervan verwachte? Geen probleem, dan nemen we de fiets gewoon retour.  

Levertijd

We bezorgen je fiets binnen 5 tot 10 werkdagen. We bellen of appen je vooraf over de exacte dag en het tijdstip. Mocht dat niet goed uitkomen dan plannen we gewoon een nieuwe dag. 

Heb je een vraag over de levering of wil je de leverdatum wijzigen? Start dan een chat, rechts onderaan deze pagina, of stuur een email naar: bezorgen@wattfietsen.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.   

Losse accessoires bezorgen we via de post

Heb je een losse accessoire besteld? Dan ontvang via de email een track & trace meldingen waarmee je de bezorging tot aan huis kunt volgen. Veelal wordt de bestelling dan de volgende dag bij je afgeleverd. Je moet tekenen voor ontvangst. Alle verzendingen zijn verzekerd tijdens de periode van vervoer.

Annuleren

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je, nadat je een product hebt besteld, alsnog besluit op je koop terug te komen. In dat geval kun je uiteraard je order via de mail annuleren mits je bestelling binnen die termijn nog niet is verwerkt. Hieraan zijn geen kosten verbonden.

Ruilen

Indien je artikelen wenst te ruilen adviseren wij je de artikelen te retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen op de website. Zo zie je gelijk of het gewenste artikel nog beschikbaar is. Als je een nieuwe bestelling plaatst, hou er dan rekening mee dat je voor deze bestelling een nieuwe factuur en bestelbevestiging ontvangt. Bewaar deze nieuwe factuur goed, dit is tevens je garantiebewijs.

Retourneren

In de periode van 14 dagen na ontvangst van je totale bestelling heb je de mogelijkheid om te herroepen. Indien je besluit om je fiets te retourneren stuur dan een email naar wattsup@wattfietsen.nl. Wij nemen dan contact met je op om de fiets bij jou op te komen halen. Losse accessoires kun je inclusief aankoopfactuur retourneren naar: WATT Mobility Antwoordnummer 7078 3760 TB Soest, Nederland. 

  • Je kunt alleen goederen retourneren die bij ons online gekocht zijn. Aankopen via een servicepunt moeten ook weer bij het servicepunt geretourneerd worden. 
  • Het artikel is in ongebruikte staat en het artikel komt retour in originele staat en, indien redelijkerwijs mogelijk, in onbeschadigde- en originele verpakking.
  • Je kunt binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van je bestelling en zonder opgave van reden de koopovereenkomst herroepen, je bent op tijd met herroepen als je de herroeping verzendt voordat deze termijn is verstreken.
  • retouren dienen te zijn voorzien van de officiële aankoopfactuur. 
  • Indien je een bedrag betaald hebt, zal dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terugbetaald worden met hetzelfde betaalmiddel waarmee je betaald hebt. WATT Fietsen zal wachten met terugbetalen tot zij de goederen retour heeft ontvangen. Aan de terugbetaling zijn geen administratiekosten verbonden.
  • De verzendkosten en het risico van verzending van jouw adres naar onze vestiging kunnen niet verhaald worden op WATT Fietsen.
  • Wanneer je een bestelling in zijn geheel retourneert, ontvang je het totale factuurbedrag, inclusief de verzendkosten, terug. Indien je een bestelling gedeeltelijk retourneert, ontvangt je enkel de artikelwaarde terug.
  • Indien je een product met een beschadiging retour stuurt, zal het te vergoeden bedrag evenredig met de ontstane schade verrekend worden. Je bent dus zelf verantwoordelijk voor de eventueel ontstane waardevermindering.

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »