Wegens de corona situatie kunnen levertijden afwijken. Wij doen ons best om dit tot het minimum te beperken.

    Zakelijk

    Bij WATT werken we met een selectief dealerbeleid. Voor ons staat onze klant voorop en we willen daarom een hechte partnerships aangaan met een beperkt aantal dealers, verspreid over Nederland. Wij noemen onze dealers servicepunten waar klanten terecht kunnen voor onderhoud en om een testrit te maken.

     

    Wordt ook WATT Servicepunt 

    Dealers verdienen bij ons aan winkelverkopen en aan bestellingen die bij ons online geplaatst worden. Wij houden de online prijs gelijk aan de retail prijs en werven actief klanten om een testrit te komen maken bij een van onze servicepunten. Je krijgt van ons een WATT fiets om te etaleren. Wij werven actief klanten om bij jou in de winkel een testrit te komen maken. Bij een verkoop in de winkel kun je zelf afspraken maken over de levering en kosten voor het rij-klaar maken. De eerste fiets krijg je van ons op basis van bruikleen. De fiets blijft eigendom van WATT Mobility B.V. 

     

    WATT Fietsen zijn slim en minimalistisch ontworpen. Geen toeters en bellen dus. Vrijwel alle onderdelen zijn standaard. Specifieke onderdelen kun je online bestellen. Denk daarbij aan een nieuwe accu, nieuw achterwiel inclusief motor en bedrading. 

     

    Wil jij een ook WATT servicepunt worden? Stuur een email naar [email protected] of registreer je hier. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

    Veelgestelde vragen

    Fietsen

    Waar kan ik de fiets proberen?

    Een fiets koop je niet zomaar. En online bestellen is wellicht nog spannender. Daarom vinden wij dat je de fiets moet kunnen uitproberen. De fiets wordt door ons rijklaar bij je thuis of op het werk afgeleverd. Je kunt de fiets dan op je gemak bekijken, proberen en ervaren. Blij met je fiets? Top! Is de fiets toch niet wat je ervan verwachte? Geen probleem, dan nemen we de fiets gewoon retour.

    Je kunt de fiets ook proberen bij een van onze service- en verkooppunten.

    Kan er een bagagedrager op de fiets?

    Ja, het frame heeft bevestigingspunten om een standaard bagagedrager te monteren. Kijk ook voor een passend model bij accessoires.

    Op de ELECTRIC FIXIE kan geen bagagedrager gemonteerd worden.

    Past er een kinderzitje op de fiets

    Kinderzitje voor

     

    Op de damesfiets kun je prima een kinderzitje voorop monteren. De herenfiets is hiervoor minder geschikt.

    De damesfiets maakt gebruik van een Ahead systeem als stuurpen. Daar zijn diverse montagesets voor beschikbaar. We adviseren om eveneens een stuurpenverhoger te bestellen zodat je stuur wat hoger komt. Dat fietst net even wat comfortabeler met een kinderstoeltje.

    Kinderzitje achter

    Voor een zitje achterop raden wij een zadelbuis adapter aan van Yepp of Bobike.

     

    YEPP

    Voorstoeltje

    Achterstoeltje zadelbuis adapter


     

    Bobike

    Voorstoeltje

    Achterstoeltje zadelbuis adapter




    Achterstoeltje zadelbuis adapter (clasic)


    Welke framemaat heb ik nodig?

    Heren

    We hebben voor de herenfietsen 2 frame maten: 54 cm voor een lichaamslengte tussen de 1.66 en 1.84 meter en 59 cm voor een lichaamslengte tussen de 1.78 en 1.96 meter.

    Dames

    Voor de damesfiets hebben we alleen maat 54 voor een lichaamslengte tussen de 1.66 en 1.84 meter. Indien gewenst kan het frame tot 2,5 cm ingekort worden. Stuur in dat geval je verzoek naar [email protected]

    Kan de motor ook harder 25 KM/H

    De motor geeft ondersteuning tot maximaal 25 kilometer per uur.

     

    Bij de display instellingen zie ik maximaal 40 km/h staan. Wat betekent dat?

    Er is een verschil tussen:

    1) maximale snelheid die de motor kan (dat is in Europa beperkt tot 25 km/h).

    2) Tot welke snelheid de motor ondersteunen". Als dat op 40 km/h staat betekent dat, dat de motor je ondersteuning blijft bieden tot dat je harder gaat dan 40 km/h (wat in praktijk vrijwel niet voorkomt). Stel dat je de instelling op "ondersteunen tot 25 km/h" zet, dan zou de motor uitvallen als je harder gaat dan 25. Dat is niet wenselijk.

    Je kun dus zelf instellen bij welke snelheid jij wil dat de motor stop met ondersteunen.

    Heeft de fiets ook versnellingen?

    Nee, de fiets heeft geen versnellingen. We hebben in onze fietsen een zwaarder verzet gebruikt van 2,75. Dit is de verhouding tussen de tandwielen voor en achter. Ook wel gear ratio genoemd.

    Dat betekent dat je bij hogere snelheid lekker fietst en niet hard hoeft te trappen.

    Het nadeel is dat het wegfietsen / optrekken zwaarder is. Door de elektromotor krijg je echter vrijwel direct ondersteuning waardoor dit nadeel wegvalt. 

    Verder heeft de motor 5 standen van +/- 18 km tot 25 km trapondersteuning. Daar heb je verder geen versnellingen voor nodig. 

     

    Wij positioneren onze fietsen als stadsfietsen. Minimalistische en robuuste fietsen die tegen een stootje kunnen en waar je vrijwel geen onderhoud aan hoeft te plegen. In die filosofie, en het feit dat het elektrisch is, zijn versnellingen ons inziens overbodig.

    Wordt de motor via een rotatie- of krachtsensor aangestuurd?

    De elektrische motor vind je in de achteras en heeft een vermogen van 250 WATT. De aandrijving vindt plaats via een rotatiesensor (snelheidssensor) bij je trapas. De motor kent 5 standen van ongeveer 5 km tot 25 km per uur ondersteuning.

     

    Bij een krachtsensor wordt de motor aangestuurd door de kracht op de pedalen. Bij een rotatiesensor wordt de motor aangestuurd zodra de trappers gaan ronddraaien. Hierdoor heb je een constantere ondersteuning.

    Ook is deze techniek minder onderhoudsgevoelig. De fiets hoeft bijvoorbeeld niet opnieuw gekalibreerd te worden als je een lekke achterband wilt vervangen. Wel zo handig voor een stadsfiets.

    Wat weegt de fiets?

    De ELECTRIC MALE weegt 17,5 KG

    De ELECTRIC FEMALE weegt 17,5 KG

    De ELECTRIC FIXIE weegt 15,5 KG

    Kunnen het stuur en het zadel hoger of lager?

    Ja dat kan. Het zadel kan ongeveer 15 cm worden uitgeschoven. Ook het stuur kan hoger met een a-head-verlenger.

    Bestel

    Hoe fietst de WATT zonder motor ondersteuning?

    Op een WATT fiets kun je ook prima fietsen als je de motor uitzet.

    In tegenstelling tot andere elektrische fietsen, weegt de WATT maar 17,5 kilogram. Verder ligt het zwaartepunt van de fiets in het midden omdat de accu in de onderbuis zit. Door het lage gewicht en de ideale gewichtsverdeling fietst de WATT net als een normale fiets als je de motor uit hebt.

    Waar zit het serienummer

    Het serienummer vind je onderaan de trapas.


    Onderhoud ketting

    Er zijn vele manieren om je ketting te onderhouden. Maar een eenvoudige manier is het vuil, zoals ook modder en zand, weg te poetsen met een warm sopje en een oude tandenborstel.

    Vervolgens ontvetten met bijvoorbeeld Cyclon Bionet, verkrijgbaar bij de fietsenwinkel, biologisch afbreekbaar.

    Verdund kun je hiermee ook je hele fiets van vuil ontdoen. Vervolgens droogwrijven met een doek.

    Hierna smeren met bijvoorbeeld Cyclon dry lube. Druppelsgewijs opbrengen, overtollig smeermiddel weer afwrijven met een doek. Té veel smeermiddel trekt vuil aan. Dit regelmatig herhalen.

    Zo gaat ook je ketting langer mee.

    Display en andere elektronica

    Is er een handleiding van het display?

    Ja, er is een manual van het display. Deze vind je hier in het Nederlands en in het Engels

    De belangrijkste functies die je moet weten:

     

    Aan en uit zetten: De middelste knop op het display 5 seconden inhouden.

    Ondersteuningsniveau: Gebruik de bovenste (up) en onderste (down) knop om de snelheidsniveaus 1 t/m 5 te kiezen.

    Display verlichting: De bovenste (up) knop op het display 5 seconden inhouden.

    Hoe zet ik de fiets aan en uit?

    De fiets kun je aan- en uitzetten op twee manieren.

    Aan en uit knop op het frame

    Via de knop op het frame zet je de fiets helemaal uit. Dus ook de USB-poort voor het opladen van bijvoorbeeld je telefoon. Als je dagelijks fiets staat deze knop in praktijk eigenlijk altijd op "aan".

     

    Aan en uitzetten via het display

    Om de motorondersteuning en het display aan te zetten houd je de middelste knop 4 a 5 seconden ingedrukt.

    Wat is de betekenis van de lampjes op de fiets?

    Als je de fiets aanzet via de schakelaar op het frame kunnen er drie kleuren lampjes verschijnen. De betekenis hiervan is:

    Groen / Blauw : Batterij is opgeladen.

    Rood: De batterij is bijna leeg en dient geladen te worden

    Wanneer je de knop induwt om de batterij uit te zetten, zal dit rood lichtje als laatste flikkeren.

    Hoe werkt opladen?

    Bij de fiets zit standaard een oplader. Stop het ene uiteinde in het stopcontact en de ander in de fiets, achter het klepje op het frame.

     

    De oplader heeft twee statuslampjes:

    Rood: De batterij wordt geladen (charging)

    Groen: De batterij vol (charged).

     

    Ook fiets geeft aan of de batterij vol, halfvol of bijna leeg is. Als je de fiets aanzet via de schakelaar op het frame kunnen er drie kleuren lampjes verschijnen. De betekenis hiervan is:

     

    Groen / Blauw : Batterij is opgeladen.

    Rood: De batterij is bijna leeg en dient geladen te worden

     

    Wanneer je de knop induwt om de batterij uit te zetten, zal het rode lichtje als laatste flikkeren.

    Ondersteuning valt uit. Hoe kan dat?

    Als je het idee hebt dat de ondersteuning wegvalt zodra je harder gaat dan 25 KM/U staat hoogstwaarschijnlijk het snelheidslimiet niet goed ingesteld.

    Dit kun je makkelijk zelf aanpassen. Op pagina 5 van de handleiding staat uitleg over het aanpassen van de snelheidslimiet.

    Zet de limiet gerust op 40 KM/U. De motor blijft dan ondersteund werken (continu 25 km/u) tot dat je harder gaat dan 40. Dat komt vrijwel nooit voor.

    De motor valt nu niet meer uit als je lekker op gang bent.

    Montage

    Hoe zet ik een WATT fiets in elkaar?

    Heb jij ervoor gekozen om de fiets zelf af te monteren? Volg dan de stappen in de montage video

    Er is een video voor het in elkaar zetten van de fiets en voor het monteren van het voorrekje.

    Hoe vervang in de batterij?

    De batterij of accu vervang je eenvoudig in een aantal stappen. Volg de stappen in de montagevideo

    Hoe installeer ik het voorrekje?

    Alle damesfietsen zijn uitgerust met een voorrekje. Maar ook op een heren fiets misstaat het niet.

    Monteer het voorrek via de stappen in de montagevideo

    Welke bandenspanning moet ik gebruiken?

    De juiste bandenspanning is afhankelijk van de maat en de gewichtsbelasting van de band. Dit wordt hoofdzakelijk door het gewicht van de fietser en de bepakking bepaald.

    De banen om de WATT ELECTRIC zijn 25 mm breed (25x622). Als richtlijn kun je het volgende volgen.

    60 KG: 6 bar

    85 KG: 7 bar

    110 KG: 8 bar

    Kan ik de motor loskoppelen als ik een band wil wisselen?

    Wij vinden het belangrijk dat onze klanten zelf hun fiets betaalbaar kunnen onderhouden.

    Bij ons kun je de motor gewoon loskoppelen, banden verwisselen en weer aansluiten. Er is geen calibratie nodig zoals bij veel huidige systemen.

    Bestellen en betalen

    Kan ik gespreid betalen in termijnen?

    Ja dat kan. Komt een grote uitgave niet goed uit maar wil je geen schulden of extra kosten? Kies dan voor gespreid betalen in 3 termijnen zonder rente of lening en BKR registratie. Je betaalt gespreid in drie termijnen binnen 60 dagen.

     

    Plaats je bestelling in de winkelwagen en rond je bestelling verder af. Kies als betaalmethode "In3 gespreid betalen".

    Je gaat dan automatisch naar de betaal-site van In3 om je termijnbetaling verder af te ronden.

     

    De eerste termijn betaal je meteen met iDEAL. Zodra die is ontvangen gaan wij over tot het uitleveren van je fiets.

    Zodra de volgende betaaltermijn is aangebroken ontvang je van In3 een email met een betaalverzoek.

    Kijk voor meer informatie over in3 op www.payin3.nl

    Kan ik achteraf betalen ?

    Ja dat kan. Kies dan tijdens het bestelproces voor "Klarna Achteraf Betalen" of "Veilig betalen met AfterPay"

     

    Als je achteraf betaalt kun je jouw bestelling thuis op je gemak bekijkenproberen en ervaren. Blij met je bestelling? Top! We sturen je dan binnen enkele dagen je factuur en een betaalverzoek. Is de fiets toch niet wat je ervan verwachte? Geen probleem, dan nemen we de fiets gewoon mee retour.  


    Hoe werkt het?     

      • Kies tijdens het bestelproces voor "Klarna achteraf betalen" of "Veilig betalen met AfterPay" en klik op "volgende stap"

      • Je verzoek om achteraf te betalen wordt nu verder door Klarna of Afterpay afgehandeld.
      • Klik op "Bestel"

      • Vul je geboortedatum en telefoonnummer in en bevestig.

    • Je bestelling is geplaatst.

    Kan ik de fiets thuis proberen?

    Ja dat kan. Een fiets koop je niet zomaar. En online bestellen is wellicht nog spannender. Daarom vinden wij dat je de fiets moet kunnen uitproberen.

    De fiets wordt door ons rijklaar bij je thuis afgeleverd. Je kunt de fiets dan op je gemak bekijken, proberen en ervaren.

    Blij met je fiets? Top! Is de fiets toch niet wat je ervan verwachte? Geen probleem, dan nemen we de fiets gewoon retour.

    Kan ik WATT ook in de winkel kopen?

    Ja dat kan. Je kunt de fiets proberen en kopen bij een van onze service- en verkooppunten.

    De betaling is niet gelukt. Wat nu?

    Log in op mijn account.

    Daar staan je bestellingen. Je kunt de bestelling alsnog afrekenen.

    Wat is de levertijd?

    De levertijd is 5 tot 10 werkdagen.

     

    Zodra de bestelling is afgerond bellen we je binnen een paar dagen om een afspraak te maken.

     

    We komen dan de fiets volledig afgemonteerd en rijklaar bij je thuis of op het werk af leveren.

    Ik wil mijn afleveradres of factuuradres wijzigen.

    Dat kan. Log in op mijn account en kies factuur- of afleveradres. Hier kun je de gegevens wijzigen.

    Wat is de garantieperiode?

    Op onze Watt fietsen geven wij 2 jaar garantie op materiaal- en constructiefouten van het frame op voorwaarde dat de fiets goed is behandeld, met zorg is gebruikt en regelmatig is onderhouden.

    Ook op de elektrische onderdelen zit 2 jaar fabrieksgarantie.

    Op de batterij leveren wij 2 jaar garantie of 500 oplaadcycli.

     

    De garantie is niet overdraagbaar en vervalt als de fiets overgaat naar een volgende eigenaar, wordt verhuurd of wordt gebuikt voor andere doeleinden dan voor eigen gebruik.

    Waarschijnlijk ga je je fiets regelmatig gebruiken waardoor de fiets aan slijtage onderhevig is. Normale slijtage en onjuist onderhoud vallen daarom niet onder de garantie evenals onderdelen of accessoires die niet origineel door ons zijn geleverd of door ons zijn vervangen. De garantie is beperkt tot de reparatie of vervanging van het defecte onderdeel. Kosten voor montage zijn voor rekening van de eigenaar. Je factuur is tevens je garantiebewijs. Je dient deze dus goed te bewaren.

     

    Kan ik bestellen via FiscFree of Nationale Fiets Projecten?

    Ja dat kan. WATT Mobility is aangesloten bij FiscFree en Nationale Fiets Projecten (NFP).

    Wil je via NFP rechtstreeks bij ons bestellen? Stuur ons dan een email met wat je wensen zijn. Vergeet niet je fietskaart-code mee te sturen. De fietskaart-code krijg je via je werkgever.

    Wij stemmen dan de bestelling met het NFP af en zorgen ervoor dat je, je fiets zo snel mogelijk in huis hebt.

    Over FiscFree en NFP

    Nationale Fiets Projecten en FiscFree nemen de administratieve zorg voor werkgevers uit handen. Zo wordt het nog makkelijker om fiscaal aantrekkelijk een WATT fiets van de zaak aan te schaffen. Vraag je werkgever om meer informatie of verwijs hem naar www.nfp.nl.

    Kan ik de fiets zakelijk aanschaffen?

    Een e-bike van de zaak is interessant voor jou en je werkgever. De werkgever kan een fiets vergoeden of verstrekken via de Werkkostenregeling.

    Hoe dat in zijn werk gaat kun hier je nalezen.

    Batterij en Actieradius

    Hoe ver kan ik met een volle accu fietsen?

    Hoe ver je met een volle accu kan fietsen (de actieradius) is afhankelijk van een aantal factoren. Het hangt af van je eigen gewicht, de ondersteuningsstand die je kiest en de omstandigheden waarin je fietst. Bij harde tegenwind bijvoorbeeld en ondersteuningsstand 5 is de actieradius kleiner dan op een vlakke weg met wind mee en ondersteuningsstand 1.

    Over het algemeen kun je er van uitgaan dat je een afstand tussen de 30 en 60 kilometer af kunt leggen. Meer dan genoeg dus voor dagelijkse ritjes in de stad.

    Wat is de laadtijd van de accu?

    Een volledig lege accu laad je in 3 uur op. In praktijk rij je de accu vrijwel nooit leeg. Gemiddeld fietst de Nederlander ongeveer 2,8 kilometer per dag. Maar ook als je daar een veelvoud van fietst, haal je dagelijks geen 30 kilometer. Je kunt dus een paar dagen vooruit met een volle accu.

    Hoe haal ik het beste rendement uit de batterij?

    Om een zo hoog mogelijk rendement uit je accu te halen volgen hier een aantal tips. 

    • VOLLE BANDEN: ​Zorg dat je banden goed vol zijn en je fiets goed onderhouden is. Des te minder weerstand des te verder je elektrisch kunt fietsen.
    • EERSTE GEBRUIK: Als je de fiets nieuw uit de doos haalt is het raadzaam om deze eerst helemaal op te laden voordat je gaat fietsen. Rijd de accu de eerste paar keer slecht half leeg en laad hem dan weer op. Dit geeft het beste rendement op langere termijn.
    • VOORKOM CONTINU LADEN: De meegeleverde lader gaat zuinig om met energie en met je accu. Het kapot laden van de accu is niet mogelijk. Maar je hoeft natuurlijk niet te laden als er bijvoorbeeld maar 10 minuten is gefietst met een volle batterij. De fietsaccu hoeft dus niet constant aan de lader als je de fiets een tijdje niet gebruikt. De lader geeft aan wanneer de accu vol is. Ontkoppel dan de lader van de fiets.
    • VOORKOM HET LEEGRIJDEN VAN JE ACCU: Probeer te voorkomen om de accu helemaal leeg te rijden. Dit is niet alleen vervelend voor jezelf als je onderweg bent maar ook niet bevorderlijk voor de levensduur van de accu.
    • WINTERSLAAP: ​Als je de fiets langere tijd niet gebruikt is het wel verstandig om de accu af en toe weer even op spanning te brengen. De accu’s loopt niet snel leeg maar het kan geen kwaad om ook in de winter zo nu en dan een ritje te maken en de accu weer op spanning te brengen.

    Kan ik de accu vervangen?

    Het vervangen van de accu is vrij eenvoudig. Dit kun je zelf doen of laten doen door een fietsenmaker.

    De accu kun je aan de voorkant van de fiets via het balhoofd verwijderen en vervangen.

     

    Een nieuwe accu kun je online bij ons bestellen.

    Wat kost een nieuwe accu?

    Een nieuwe accu kun je online bij ons bestellen en kost € 250,-

    De gemiddelde levensduur van een accu is ongeveer drie jaar of +.- 500 laad-cicli. Hou er rekening mee dat het bereik van een accu daarna af kan afnemen. Het vervangen van de accu is echter zo gebeurd. Dit kun je zelf doen of laten doen door een fietsenmaker.

    Hoe lang gaat de accu mee?

    De gemiddelde levensduur van een accu is ongeveer drie jaar of +.- 500 laad-cicli Hou er rekening mee dat het bereik van een accu daarna af kan afnemen. Het vervangen van de accu is echter zo gebeurd. Dit kun je zelf doen of laten doen door een fietsenmaker. Een nieuwe accu kun je online bij ons bestellen

    Is er ook een zwaardere accu voor langere afstanden?

    Nee, voorlopig hebben we een type accu (36V - 8.7Ah voor 314Wh).

    We sluiten echter niet uit dat we een zwaardere accu gaan toevoegen als dat technisch mogelijk is, of een extender voor langere afstanden.

    Als je, je inschrijft voor de nieuwsbrief houden we je op de hoogte van de ontwikkelingen.

    Kan ik in de winter fietsen?

    Wij gaan ervan uit dat je je fiets ook in de winter wilt blijven gebruiken voor woon- en werkverkeer, boodschappen doen of de kinderen naar school brengen. Voor de accu is het eigenlijk alleen maar goed dat deze regelmatig wordt gebruikt en wordt opgeladen. Het is raadzaam om de fiets bij vorst binnen te zetten. Laad de accu als dat mogelijk is op, op een verwarmde plek. Dit gaat sneller en je actieradius blijft hoger.

    De actieradius van de accu van je e-bike zal bij koud minder vermogen hebben dan bij hogere temperaturen. Daar kun je niet heel veel aan doen, behalve ervoor zorgen dat je deze goed opbergt en regelmatig oplaadt of aan de lader laat liggen. Houd rekening met een verminderde actieradius van ongeveer 25% dan bij een hogere temperatuur. Het kan handig zijn om een lader mee te nemen of een extra lader aan te schaffen voor op je werk.

    Ben je niet van plan om je fiets in de winter te gaan gebruiken? Zorg er dan voor dat je je fiets ergens stalt waar het niet vriest. Het is raadzaam je accu tot minimaal de helft geladen te laten. Laad de accu af en toe bij indien nodig. Dit verlengt de levensduur van de batterij.

    Rijden op een e-bike met sneeuw en ijzel.

    Op een gewone fiets fietsen als het glad is, is geen pretje, maar hoe staat het eigenlijk met het rijden op een e-bike als het buiten glad is. Een elektrische fiets is vrijwel altijd zwaarder dan een normale fiets. Is het glad buiten, dan is het verstandig om wat minder lucht in je banden te hebben. De wegligging is dan wat stabieler.

    Bezorgen en Retourneren

    Wordt de fiets bij mij thuisbezorgd?

    Ja, nadat je de bestelling hebt afgerond bellen we je op om een afspraak te maken.

    We bezorgen de fiets volledig afgemonteerd en rijklaar bij jou thuis binnen 5 tot 10 werkdagen

    Samen met de monteur stel je de fiets in op jouw lengte en je kunt direct de weg op.

    Verzenden jullie ook naar het buitenland?

    Ja, geef dan duidelijk aan bij je bestelling wat het bezorgadres is en in welk land. Als je daarna op 'bereken' klikt worden automatisch de bezorgkosten voor je bepaald.

    In België en Nederland bezorgen we de fiets volledig afgemonteerd en rijklaar bij je thuis.

    Woon je in de ander land? Dan versturen we de fiets als pakket. Het in elkaar zetten van de fiets is echter een fluitje van een cent. Volg daarvoor de stappen in de montagevideo.

    Kan ik producten retourneren of ruilen?

    Retourneren

    In de periode van 14 dagen na ontvangst van je totale bestelling heb je de mogelijkheid om te herroepen.

     

    Indien je besluit om je fiets te retourneren, stuur dan een email naar [email protected] Wij nemen dan contact met je op om de fiets bij jou op te komen halen.

     

    Losse accessoires kun je inclusief aankoopfactuur retourneren naar: WATT Mobility Antwoordnummer 1224, 6200 VB, MAASTRICHT

     

    Let op:

    Je kunt alleen goederen retourneren die bij ons online gekocht zijn. Aankopen via een servicepunt moeten ook weer bij het servicepunt geretourneerd worden.

    Het artikel is in ongebruikte staat en het artikel komt retour in originele staat en, indien redelijkerwijs mogelijk, in onbeschadigde- en originele verpakking.

    Je kunt binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van je bestelling en zonder opgave van reden de koopovereenkomst herroepen, je bent op tijd met herroepen als je de herroeping verzendt voordat deze termijn is verstreken.

    Retouren dienen te zijn voorzien van de officiële aankoopfactuur.

    Indien je een bedrag betaald hebt, zal dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terugbetaald worden met hetzelfde betaalmiddel waarmee je betaald hebt. WATT Fietsen zal wachten met terugbetalen tot zij de goederen retour heeft ontvangen. Aan de terugbetaling zijn geen administratiekosten verbonden.

    De verzendkosten en het risico van verzending van jouw adres naar onze vestiging kunnen niet verhaald worden op WATT Fietsen.

    Wanneer je een bestelling in zijn geheel retourneert, ontvang je het totale factuurbedrag, inclusief de verzendkosten, terug. Indien je een bestelling gedeeltelijk retourneert, ontvangt je enkel de artikelwaarde terug.

    Indien je een product met een beschadiging retour stuurt, zal het te vergoeden bedrag evenredig met de ontstane schade verrekend worden. Je bent dus zelf verantwoordelijk voor de eventueel ontstane waardevermindering.

    Artikelen ruilen

    Indien je artikelen wenst te ruilen adviseren wij je de artikelen te retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen op de website. Zo zie je gelijk of het gewenste artikel nog beschikbaar is. Als je een nieuwe bestelling plaatst, hou er dan rekening mee dat je voor deze bestelling een nieuwe factuur en bestelbevestiging ontvangt. Bewaar deze nieuwe factuur goed, dit is tevens je garantiebewijs.

    Ik ben op vakantie. Wat nu?

    Geen probleem. Wij maken van tevoren een telefonische afspraak om de fiets te leveren. Je kunt zelf aangeven wanneer jou dat het beste uitkomt.

    Foutmeldingen

    Display geeft bij vólle accu (bijna) lege status aan.

    Volg de volgende stappen om op te lossen

    Zet display aan. Druk 2 seconden tegelijk de + en - in.

    Er verschijnt een streep met daaronder tC - knipperende n.

    Druk nogmaals 2 seconden de + en - in.

    Display geeft VOL aan.

    Druk nu kort op M.

    Display geeft een getal weer en onder de streep VOL 1.

    Door op de + of - te drukken verander je het getal. (niet inhouden maar tikken).

    Druk kort op M.

    Display geeft weer getal aan en onder de streep VOL 2.

    Eventueel weer met + of - getal aanpassen.

    Dit herhalen tot VOL 5.

    Indien alle 5 niveau's zijn aangepast deze bevestigen door lang op M te drukken.

    Nogmaals op M en je bent weer in het basismenu.

    De juiste waarden van voltage niveau's zijn:

    VOL 1: 31,5

    VOL 2: 33,5

    VOL 3: 35,5

    VOL 4: 37,5

    VOL 5: 39,5

    Neem contact op

    * Verplichte velden

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »